Voorwaarden
SendaSmile
Deze kaartenshop maakt gebruik van de techniek en service die wordt geboden door Send a Smile. Voor vragen over de site of over bestelde kaarten kun je 7 dagen per week terecht bij de klantenservice van Send a Smile via support@sendasmile.com. Deze is onder meer bereikbaar via ons online contactformulier. Overige contactinformatie:
Send A Smile
Eekwal 6
8011LD Zwolle
100% TEVREDENHEIDSGARANTIE
Niet goed? Dan krijgt u uw geld terug!
Send a Smile doet er alles aan om te zorgen dat iedereen tevreden is over de geboden service en producten. Je kaarten worden op de hoogste kwaliteit geprint en op de afgesproken data op de post gedaan. Ben je toch niet tevreden? Reageer dan altijd binnen 7 werkdagen.
Als je je bestelde kaarten binnen 7 werkdagen terugstuurt naar Send a Smile dan wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort op je rekening. Geef alstjeblieft even aan waarom je niet tevreden bent, zodat wij weten hoe we onze service kunnen verbeteren.
Let zelf ook op
Jij bent zelf natuurlijk wel verantwoordelijk voor een aantal zaken:
- de kwaliteit van de foto's die je upload
- de teksten die je op je kaart plaatst
- de juistheid van adressen die je opgeeft
Aan de andere kant: iedereen maakt wel eens een foutje. Neem dus ook in dit geval zo snel mogelijk contact op met Send a Smile, dan kunnen we samen zoeken naar een gepaste oplossing.
Bezorging
In de linkerkolom volgen de uitgebreide algemene voorwaarden van Send a Smile. De algemene voorwaarden zijn altijd leidend en bindend.